سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ Tuesday / 23 June / 2026
×
والدین برخی دانش‌آموزان دوره ابتدایی از اتمام آموزش کتاب‌های درسی خبر می‌دهند و درخواست پایان سال تحصیلی را دارند اما آموزش‌وپرورش می‌گویند تا هفته اول خرداد آموزش ادامه دارد.
۵ خرداد؛ آخرین روز تحصیل دبستانی‌ها

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آسارا رسا»،گروه آموزش‌وپرورش: «ارائه آموزش فقط کار مدرسه نیست بلکه تحقق آموزش مهم است» این را معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش رضوان حکیم‌زاده به خبرنگار فارس می‌گوید و تأکید می‌کند که مدارس نباید زودتر از زمان اعلام شده یعنی پایان هفته اول خرداد، کلاس‌های آموزش مجازی را تعطیل کنند.

آموزش‌ دوره دبستان هر ساله تا پایان اردیبهشت ادامه داشت که امسال به دلیل شرابط کشور و تعطیلی یک هفته‌ای مدارس در اسفند، یک هفته به این زمان اضافه شد.

به گفته حکیم‌زاده، تأکید آموزش‌وپرورش این است که اگر دانش‌آموزانی به هر دلیلی نتوانستند به اهداف یادگیری مثل مهارت کافی در بیان مقصود یا خواندن و نوشتن دست یابند، در این بازه زمانی بتوان ضعف‌ها را جبران کرد و یادگیری تحقق یابد.

منبع: فارس

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *