سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ Tuesday / 23 June / 2026
×
حفاظت از اراضی ملی در شهرستان کرج- بخش آسارا

آزادسازی ۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی روستای ملک فالیز در بخش آسارا

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج از رفع تصرف و آزادسازی ۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی در روستای ملک فالیز خبر داد و گفت این اقدام در جریان گشت و پایش یگان حفاظت این اداره انجام شده است.
آزادسازی ۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی روستای ملک فالیز در بخش آسارا

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «آسارا رسا»، در پی گشت و پایش مستمر نیروهای یگان حفاظت، ۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی در روستای ملک فالیز که به‌صورت غیرمجاز مورد تصرف قرار گرفته بود، آزادسازی شد.

بابازاده، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج، با اعلام این خبر اظهار کرد: برخی افراد سودجو اقدام به تخریب، ایجاد حصار و فنس‌کشی در این اراضی ملی کرده بودند که با حضور به‌موقع نیروهای یگان حفاظت، عملیات قلع‌وقمع مستحدثات و رفع تصرف انجام شد.

وی با تأکید بر استمرار گشت‌های حفاظتی افزود: صیانت از اراضی ملی و جلوگیری از تعرض به منابع طبیعی از اولویت‌های اصلی این اداره است و با هرگونه تصرف غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.

بابازاده در پایان خاطرنشان کرد: حفاظت از اراضی ملی مأموریتی ارزشمند و در راستای صیانت از منابع طبیعی، حفظ سلامت محیط زیست و تأمین آینده‌ای پایدار برای نسل‌های آینده است.

مریم پهلوانی- آسارا رسا

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *