به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «آسارا رسا»، در پی گشت و پایش مستمر نیروهای یگان حفاظت، ۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی در روستای ملک فالیز که بهصورت غیرمجاز مورد تصرف قرار گرفته بود، آزادسازی شد.
بابازاده، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج، با اعلام این خبر اظهار کرد: برخی افراد سودجو اقدام به تخریب، ایجاد حصار و فنسکشی در این اراضی ملی کرده بودند که با حضور بهموقع نیروهای یگان حفاظت، عملیات قلعوقمع مستحدثات و رفع تصرف انجام شد.
وی با تأکید بر استمرار گشتهای حفاظتی افزود: صیانت از اراضی ملی و جلوگیری از تعرض به منابع طبیعی از اولویتهای اصلی این اداره است و با هرگونه تصرف غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.
بابازاده در پایان خاطرنشان کرد: حفاظت از اراضی ملی مأموریتی ارزشمند و در راستای صیانت از منابع طبیعی، حفظ سلامت محیط زیست و تأمین آیندهای پایدار برای نسلهای آینده است.
مریم پهلوانی- آسارا رسا
انتهای خبر/
دیدگاهتان را بنویسید