سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ Tuesday / 23 June / 2026
×
نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران از آغاز فرایند پرداخت تسهیلات مسکن به شهروندانی خبر داد که خانه‌هایشان در جریان جنگ تخریب شده است.
آغاز پرداخت کمک‌هزینه ۲ میلیاردی به آسیب‌دیدگان جنگ در تهران

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آسارا رسا»،از پرویز سروری، نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران از آغاز فرایند پرداخت تسهیلات مسکن به شهروندانی خبر داد که خانه‌هایشان در جریان جنگ تخریب شده است.

به گفته سروری، منابع مالی لازم برای این طرح تأمین شده و شهرداری تهران هم‌اکنون پرداخت‌ها را آغاز کرده است.

وی افزود: «شهروندان آسیب‌دیده از روز نخست حادثه با نواحی شهرداری در ارتباط بوده‌اند و فرایند پرداخت از طریق همان نواحی انجام می‌شود. ان‌شاءالله با مبالغی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، می‌توانند تا زمان نوسازی و مقاوم‌سازی منازل، در خانه‌های استیجاری مستقر شوند.»

پیش‌تر شهرداری تهران اعلام کرده بود که برای افرادی که منزلشان در جنگ تخریب شده باشد، ۲ میلیارد تومان به‌عنوان پول پیش و ماهیانه ۴۰ میلیون تومان اجاره پرداخت خواهد شد.

سروری ضمن ابراز همدردی با خانواده‌هایی که در این رویداد متحمل خسارت شده‌اند گفت: «امیدواریم با اجرای این طرح، نگرانی شهروندان درباره سقفی بالای سرشان برطرف شود و روند نوسازی منازل آنان با سرعت دنبال شود.»

منبع: فارس

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *