سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ Tuesday / 23 June / 2026
×
هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال ۳ نماینده ایران برای حضور در رقابت‌های آسیایی را انتخاب کرد.
۳ نماینده ایران در آسیا مشخص شدند

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «آسارا رسا»، تیم‌های استقلال، تراکتور و سپاهان ۳ نماینده فوتبال ایران در آسیا خواهند بود.

این تصمیم را هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باتوجه‌به جدول کنونی لیگ برتر اتخاذ کرده است.

بر همین اساس اگر سپاهان موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای نشود در آن صورت تیم‌های رتبه‌های بعدی (گل‌گهر، چادرملو و پرسپولیس) جدول به آسیا معرفی خواهند شد.

لیگ برتر به‌دلیل آغاز جنگ و سپس نزدیکی مسابقات به جام جهانی برگزار نشد و نیمه‌کاره ماند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *