سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ Tuesday / 23 June / 2026
×
تصمیم بحرین برای لغو تابعیت خواننده «سلام یا مهدی»، طوفانی بین کاربران فضای مجازی ایجاد کرد و بسیاری از آنها بحرین را سرکوبگر خواندند.
اخراج خواننده «سلام یا مهدی» از بحرین طوفان به پا کرد

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آسارا رسا»، برخی از کاربران فضای مجازی پس از موج خشم از اقدام بحرین در اخراج محمد غلوم، خواننده بحرینی سرود «لبیک یا مهدی» (نسخه عربی سلام فرمانده) نوشتند: «بحرین از نتانیاهو هم جلو زد.»

غلوم پیشتر به جرم حمایت از ایران در «جنگ رمضان» زندانی شده بود. سال گذشته نیز لابی‌های صهیونیستی در استرالیا خواستار لغو ویزای او شدند، اما دولت استرالیا با رد فشارها، به این خواننده شیعه اجازه برگزاری مراسم مذهبی داد. با وجود این بحرین برخلاف استرالیا، پس از سرکوب، این بار تبعید را رقم زد.

به فرمان آل خلیفه و بدون هیچ جرم و دادگاهی، تابعیت این خواننده دارای سه‌فرزند توسط بحرین لغو شد. در تصاویر منتشرشده، غلوم در حالی که به صفحات پاسپورت بحرینی خود خیره شده، به سمت فرودگاه می‌رود. او در ویدئویی گفت که «آن‌ها تابعیت من را ایرانی معرفی کردند. در هر صورت من هرگز دین و مهدی خود را رها نمی‌کنم. این ظلم به پایان می‌رسد.»

منبع: فارس

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *