سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ Tuesday / 23 June / 2026
×
نیروی دریایی سپاه در پیامی با قدردانی از همکاری کاپیتان‌ها و مالکان کشتی‌های مستقر در خلیج فارس و دریای عمان، تاکید کرد: با پایان تهدیدهای متجاوزان و در سایه رویه‌های جدید، امکان عبور و مرور ایمن و پایدار از تنگه هرمز مطابق ضوابط ایران فراهم خواهد شد.
سپاه: با پایان تهدید متجاوزان، عبور ایمن از تنگه هرمز فراهم می‌شود

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آسارا رسا»، فرماندهی نیروی دریایی سپاه در در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از همکاری کاپیتان‌ها و مالکین کشتی‌های مستقر در خلیج فارس و دریای عمان برای عبور و مرور از تنگه هرمز مطابق ضوابط ایران و مشارکت مطلوب شناورها در امنیت دریانوردی منطقه، تشکر می‌کنیم.

با پایان تهدیدهای متجاوزان و در سایه رویه‌های جدید امکان عبورومرور ایمن و پایدار از تنگه فراهم خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای خبر/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *