به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آسارا رسا»،
در این بازدید، مسئولان ضمن بررسی روند ساخت سرویسهای بهداشتی جدید و بازسازی بنای مسجد، بر اهمیت حفظ حرمت اماکن مذهبی و فراهمسازی امکانات رفاهی برای مسافران و رهگذران تأکید کردند.
امام جمعه محترم ضمن قدردانی از اقدامات انجامشده توسط شهرداری بیان داشتند که «توجه به نیازهای معنوی و خدماتی مسافران در مسیرهای بینراهی، مصداق خدمت خالصانه در راه رضای خداست».
شهردار نیز در ادامه با اشاره به تلاشهای واحد عمرانی و خدمات شهری، وعده داد طی هفتههای آتی پروژه بهصورت کامل به بهرهبرداری برسد.


منبع: آسارا رسا
انتهای خبر/
دیدگاهتان را بنویسید