به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آسارا رسا»،۶۳ روز از آغاز جنگ تحمیلی آمریکایی صهیونیستی علیه کشورمان میگذرد. در این شبهای حماسهساز، مردم ایستادهاند و خیابانها را خالی نگذاشتهاند. به گفته جانباز قطع نخاع حاج محمد قاسمی، این شبها حضور در سنگر خیابان، مهمتر از حضورش در دفاع مقدس هشت ساله است.
حاجمحمد قاسمی در دوران دفاع مقدس، سرباز سپاه در گردان مهندسی رزمی لشکر ۷ ولیعصر(عج) خوزستان بود و در حالی که فقط یک فرزند دختر داشت، در عملیات کربلای ۵ و در ۲۰ سالگی قطع نخاع شد.
🔺گفتوگوی رزمندگان دفاع مقدس هشت ساله، مجید اسکندری و محمد قاسمی از حضور در سنگر خیابان
این سنگرساز جبهه درباره شبهای دوران دفاع مقدس میگوید: من در گردان مهندسی رزمی سپاه، راننده لودر بودم. شب تا صبح کار میکردیم و بعد هم اگر در سنگر دیگری احتیاج بود، وارد عمل میشدیم. حدود یک سالی از حضورم در جبهه میگذشت که در شلمچه و در جریان عملیات کربلای ۵ قطع نخاع شدم.
این رزمنده و جانباز دفاع مقدس طی این سالها راوی حماسههای دفاع مقدس و همرزمان شهیدش بوده است.
منبع: فارس
انتهای خبر/
دیدگاهتان را بنویسید