سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ Tuesday / 23 June / 2026
×
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خنثی‌سازی یک عدد بمب آمریکایی GBU-39 SDB در استان لرستان خبر داد.
یک بمب GBU-39 SDB آمریکایی در استان لرستان خنثی شد
  • کد نوشته: 2865
  • ۱۸ فروردین
  • 3 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    به گزارش آسارا رسا، متن اطلاعیه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

    «یک عدد بمب GBU-39 SDB در استان لرستان به صورت منفجر نشده و سالم در اختیار رزمندگان اسلام قرار گرفت.

    ‌این بمب با قدرت تخریب بالا به رغم سبک بودن سرجنگی، دارای سامانه‌های پیشرفته هدایت و کنترل و ضد اختلال در GPS است.

    یگان کشف و خنثی سازی سپاه استان لرستان توانست سحرگاه ۱۸ فروردین، این بمب که آمریکایی‌ها پیش‌تر از افشای تکنولوژی آن واهمه فراوانی داشتند را، بطور سالم خنثی نماید.»

     

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *