چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ Wednesday / 24 June / 2026
×
جدیدترین اطلاعات اتاق مانیتورینگ بانک‌ها بازگشت ایمن خدمات بانک‌ها به مشتریان را نشان می‌دهد.
اختلال تمامی بانک‌ها برطرف شد

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «آسارا رسا»، داده‌های جدید اتاق مانیتورینگ شبکه بانکی نشان می‌دهد تمامی بانک‌های کشور از جمله بانک‌های ملی، صادرات و تجارت به چرخه کامل خدمات‌دهی بازگشته‌اند و وضعیت ارائه خدمات بانکی از صبح امروز پایدار بوده است.

فرماندهی سایبری کشور شب گذشته در اطلاعیه‌ای اختلال ایجاد شده را حمله سایبری هدفمند به زیرساخت‌های سامانه‌های کارت محور عنوان کرده بود که برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی و حفظ امنیت داده‌ها و دارایی‌های مشتریان، بخشی از خدمات مبتنی بر کارت به‌صورت موقت از دسترس خارج شد.

طبق داده‌های نمودار رسیده به خبرنگار فارس از اتاق مانیتورینگ بانک‌ها در حال حاضر خدمات تمامی بانک‌ها ایمن و پایدار در حال ارائه به مشتریان است.

با این حال در نمودار مربوط به بانک ملی به صورت جزئی خط قرمز رنگ دیده می‌شود که نشان دهنده این است اختلال ۱۰۰ درصد برطرف نشده است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *