[آسارا] – در راستای پاسداشت مقام رفیع شهدا و ارج نهادن به ایثارگریهای بیهمتای رزمندگان در عرصههای جدید دفاع از میهن، امروز چهارشنبه، فرمانده سپاه بخش آسارا به همراه هیئتی از مسئولین و همراهان، با خانوادههای محترم شهدای والامقام جنگ دوازده روزه، شهید عکسی و شهید فرهاد کیایی، دیدار و گفتگو کردند.
این دیدار که در منزل شهدای گرانقدر برگزار شد، با هدف تجلیل از شجاعت این رزمندگان در جریان نبرد اخیر و همچنین بررسی نیازها و مسائل خانوادههای این دو
شهید انجام گرفت. در این نشست، فرمانده سپاه بخش آسارا ضمن ابراز تسلیت عمیق به خانوادههای محترم، بر این نکته تأکید کرد که خون پاک این شهدا در جریان جنگ دوازده روزه، سرمایهای ماندگار برای حفظ امنیت و حریم مقدسات ملت است.
وی خاطرنشان نمود که ایثارگری این قهرمانان در این نبرد پرفشار، نشاندهنده آمادگی بالای نیروهای حافظ ارزشها در مواجهه با هرگونه تهدید است و راهی را گشودهاند که همواره روشنمای مسیر مقاومت خواهد بود.
در پایان این دیدار، هیئت همراه ضمن تجدید احترام به جایگاه ایثارگران، بر تداوم حمایتهای همهجانبه از خانوادههای این دو شهید تأکید ورزیدند. این نشست با قرائت آیاتی از قرآن کریم و دعای خیر برای آرامش روح شهدا به پایان رسید.


منبع: آسارا رسا
انتهای خبر/
دیدگاهتان را بنویسید