سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ Tuesday / 23 June / 2026
×
بازیکن تیم ملی در آستانه ازدست‌دادن دیدار احتمالی مرحله یک شانزدهم جام جهانی هستند.
۲ بازیکن تیم ملی در آستانه محرومیت از بازی حذفی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «آسارا رسا»، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۶:۳۰ شنبه ۶ خرداد، آخرین بازی خود را در گروه G جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل مصر برگزار می‌کند.

ملی‌پوشان که به دلیل تساوی در ۲ دیدار ابتدایی خود با نیوزیلند و بلژیک، اکنون پس از مصر ۴ امتیازی، به دلیل گل زده بیشتر از بلژیک بالاتر از شاگردان رودی گارسیا در رتبه دوم گروه قرار دارند، در صورت کسب پیروزی مقابل فراعنه، قطعاً به یک شانزدهم صعود می‌کنند.

بااین‌وجود ۲ بازیکن ایران باید مراقب باشند در این مسابقه کارت زرد نگیرند تا در صورت صعود، دیدار مرحله حذفی را از دست ندهند.

احسان حاج صفی و سعید عزت‌اللهی به ترتیب مقابل نیوزیلند و بلژیک با کارت زرد داور مواجه شدند. اگر این اتفاق برای آنها در بازی پیش‌رو تکرار شود و ایران به مرحله بعدی راه یابد، در بازی یک شانزدهم نهایی غایب خواهند بود.

منبع: فارس

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *