سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ Tuesday / 23 June / 2026
×
رویترز مدعی شده ویزای بازیکنان تیم ملی برای سفر به آمریکا صادر شده اما پیگیری فارس نشان می‌دهد برای برخی اعضای فنی و اجرایی هنوز روادید داده نشده است.
آمریکا به برخی اعضای تیم ملی ویزا نداد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «آسارا رسا»، سفارت آمریکا به برخی از اعضای فنی و اجرایی تیم ملی برای شرکت در جام جهانی ویزا نداده است.

جمعه‌شب، رویترز در خبری به نقل از یک مقام کاخ سفید مدعی شده «ویزای بازیکنان ایران برای جام جهانی صادر شده».

رویترز درباره اعضای کادر فنی و سایر همراهان تیم ملی نکته‌ای را ذکر نکرده بود. طبق پیگیری فارس ویزای برخی اعضای کادر فنی و اجرایی هنوز صادر نشده و سفارت آمریکا تاکنون خودداری کرده است.

کمتر از یک هفته مانده به جام جهانی و سنگ‌اندازی در روند آمادگی تیم ملی ادامه دارد.

پیش‌تر رئیس‌جمهور مکزیک گفته بود فیفا از آن‌ها خواسته تا میزبان کمپ ایران باشند چون آمریکا به‌عنوان میزبان تیم ایران را پذیرا نبوده است.

ایران قرار است هر ۳ بازی‌اش را در آمریکا برابر نیوزیلند، بلژیک و مصر انجام دهد.

تیم ملی طبق برنامه قبلی شنبه برای حضور در کمپ خود در تیخوانا از ترکیه به مکزیک می‌رود. هر چند رئیس فدراسیون اعلام کرده برای سفر باید به تمام اعضای تیم روادید داده شود.

منبع: فارس

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *