سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ Tuesday / 23 June / 2026
×
مدیرکل فرهنگی و امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی از ورود حدود دو میلیون مسافر به مشهد از ۲۵ اسفند سال گذشته تا صبح نهم فروردین‌ماه خبر داد.
ورود ۲ میلیون مسافر به مشهد از آغاز سفرهای نوروزی
  • کد نوشته: 2763
  • ۱۰ فروردین
  • 1 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش خبرگزاری آسارا رسا، حجت‌الله شریعتمداری با اشاره به آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی استان برای میزبانی از زائران نوروزی اظهار کرد: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون، نزدیک به دو میلیون مسافر وارد شهر مشهد شده‌اند.

    مدیرکل فرهنگی و امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی افزود: بیش از ۹۰ درصد از زائران ورودی با خودروی شخصی و سایر مسافران از طریق قطار و ناوگان حمل‌ونقل عمومی به مشهد سفر کرده‌اند.
    وی تصریح کرد: خدمات‌رسانی به زائران در تمامی بخش‌ها از جمله اسکان، بهداشت، حمل‌ونقل و مدیریت ترافیک با هماهنگی کامل دستگاه‌های مسئول در حال انجام است.

     

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *