دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ Monday / 22 June / 2026
×
با ورود محموله جدید اتوبوس‌های دوکابین ۱۸ متری به تهران و افزایش تعداد این ناوگان به ۱۰۱ دستگاه، مراحل فنی، تجهیزاتی و ایمنی این اتوبوس‌ها در حال انجام است.
محموله بزرگ اتوبوس‌های دوکابین به پایتخت رسید

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آسارا رسا»،  گروه جامعه: همزمان با ورود محموله جدید اتوبوس‌های دوکابین ۱۸ متری به تهران و افزایش تعداد این ناوگان به ۱۰۱ دستگاه، مراحل فنی، تجهیزاتی و ایمنی این اتوبوس‌ها در حال انجام است. این را شرکت واحد اتوبوسرانی تهران می‌گوید.

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران، پیش از این از ورود این محموله بزرگ اتوبوس به کشور خبر داده و اعلام کرده بود که این اتوبوس‌ها به‌زودی در خطوط اتوبوسرانی پایتخت به کار گرفته می‌شوند.

با اضافه شدن ۵۱ دستگاه جدید، تعداد اتوبوس‌های دوکابین فعال در مسیرهای بی‌آرتی تهران به ۱۰۱ دستگاه خواهد رسید؛ افزایشی که می‌تواند به کاهش فاصله زمانی حرکت اتوبوس‌ها و بهبود شرایط سفر برای شهروندان کمک کند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *