سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ Tuesday / 23 June / 2026
×
قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا در بیانیه‌ای اعلام کرد: مدیریت تنگه هرمز توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل اعمال می‌شود.
قرارگاه خاتم‌الانبیا:‌ تنگه هرمز را مقتدرانه مدیریت می‌کنیم

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آسارا رسا»، قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا در بیانیه‌ای با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح در منطقه غرب آسیا طی بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به یکپارچگی این مسیر، تأکید می‌شود کلیه کشتی‌ها، شناورهای تجاری و نفتکش‌ها صرفاً ملزم به تردد از مسیرهای تعیین‌شده و اخذ مجوز از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند. هرگونه تخلف از این ضوابط، امنیت تردد آن‌ها را با مخاطره جدی مواجه خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: همچنین هشدار داده می‌شود هرگونه اقدام شناورهای نظامی جهت مداخله در مدیریت تنگه هرمز یا ایجاد اختلال در تردد، مورد هدف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *