سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ Tuesday / 23 June / 2026
×
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: نیروهای مسلح ایران با همکاری کشورهای منطقه، قادر به تامین امنیت خلیج فارس هستند و کشورهای فرامنطقه‌ای حق دخالت در این حوزه را ندارند.
برای کنترل تنگه هرمز به هیچ کشور فرامنطقه‌ای نیاز نیست
  • کد نوشته: 2699
  • ۴ فروردین
  • 2 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    به گزارش آسارا رسا، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل ابتکار عمل در منطقه خلیج فارس و آب های سرزمینی عمان را در دست دارد و بسیار هوشمندانه و مقتدرانه تنگه هرمز را کنترل می‌نماید؛ لذا به دلیل تسلط و قدرت کافی، نیازی به مین گذاری در خلیج فارس نخواهد بود و بنا به ضرورت از هر امکانی برای تامین امنیت استفاده خواهیم کرد.

    وی عنوان کرد: نیروهای مسلح با تسلط بر دشمنان آمریکایی صهیونیستی، با همکاری کشورهای منطقه، قادر به تامین امنیت خلیج فارس می‌باشند و کشورهای فرامنطقه‌ای حق دخالت در این حوزه را ندارند.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *