سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ Tuesday / 23 June / 2026
×
افزایش طول ترم، امتحانات حضوری، دانشگاه علوم پزشکی تهران، علیرضا استقامتی، دانشجویان پزشکی، آموزش مجازی، آزمون های پایان ترم، وزارت بهداشت
افزایش یک ماهه طول ترم تحصیلی/امتحانات پایان ترم قطعا «حضوری» برگزار می‌شود

افزایش یک ماهه طول ترم تحصیلی/امتحانات پایان ترم قطعا «حضوری» برگزار می‌شود

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران از افزایش یک ماهه طول ترم دانشجویان رشته‌های پزشکی خبر داد و گفت: امتحانات پایان ترم دانشجویان نیز قطعا به صورت «حضوری» برگزار می‌شود.
  • ۱۸ اردیبهشت
  • 4 بازدید
  • بدون دیدگاه